Accessoires en kleine meubels worden bezorgd met PostNL of DHL. Je bestelling is te volgen via Track & Trace. Meubels bezorgen wij via onze transporteur. Je ontvangt een e-mail met de verwachte leveringsweek, waarna de transporteur contact met je opneemt om een bezorgmoment in te plannen. Ben je op het afgesproken moment van de levering niet thuis? Dan zijn de bezorgkosten van de tweede levering voor eigen rekening. Krijg je na je bestelling het verzoek om een bezorgafspraak in te plannen? Dan moet de bezorging binnen drie weken plaatsvinden. Is de bezorgafspraak later dan drie weken ingepland? Dan zijn wij genoodzaakt om de opslagkosten van je bestelling in rekening te brengen. Informeer naar de huidige kosten.
Bij een bestelling vanaf €50,- zijn de bezorgkosten van een standaard levering voor onze rekening (met uitzondering van de Waddeneilanden).
Standaard levering houdt in: pakketten die verzonden worden via de post of standaard levering tot aan huis, tot aan de voordeur. Dit is exclusief montage.
Voor middelgrote en grote pakketten met extra service (denk bijvoorbeeld aan montage) zullen we beroep doen op een vervoersbedrijf waar we nauw mee samenwerken. De kosten voor deze levering verschilt per service, neem gerust contact met ons op voor meer informatie. Deze extra service is niet inbegrepen bij een online aankoop.
De bestelling wordt gratis op de begane grond geleverd. Woon je niet op de begane grond? Meld het bij je bestelling en noteer de etage in het opmerkingen veld.
Is er een verhuislift nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@hay.nl.
Ben je op het afgesproken moment van levering niet thuis? Dan zijn de bezorgkosten van de tweede levering voor eigen rekening.
Let op: denk eraan dat het je eigen verantwoordelijkheid is om te controleren of het pakket door deuren en trappen past voordat je een bestelling plaatst. Wanneer het pakket niet door de deur of het trappenhuis past, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Vermeld dit duidelijk bij je bestelling.
Je ontvangt van ons een mail met de geschatte levertijd. Let op: dit is een schatting. Het product kan eerder of later geleverd worden. We brengen je hiervan altijd op de hoogte. Zou je graag vóór de aanschaf van een product meer informatie over de levertijd willen weten? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.
Heb je accessoires besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het is helaas niet mogelijk om (kleine) meubels in de winkel op te halen.
Wanneer je al een bezorgafspraak hebt gemaakt met de transporteur is het niet mogelijk om deze te wijzigen. In dit geval moet de afspraak geannuleerd worden, waarna er een nieuwe afspraak gemaakt zal moeten worden.