Volg je bestelling

Je kan je bestelling volgen via de Track & Trace link die je van ons ontvangt van PostNL of DHL.

De status van je bestelling kan je volgen door in te loggen in je account. Klik op 'Geschiedenis en details van mijn bestellingen' en vind hier de laatste updates. Heb je geen account? Volg je bestelling via de Track & Trace link die je van ons hebt ontvangen.

Het is niet mogelijk om je bestelling online aan te passen. Stuur een bericht naar klantenservice@hay.nl om de wijziging door te geven.

De levertijd van accessoires en klein meubels die op voorraad zijn is meestal tussen 1-3 werkdagen. Meubels worden geleverd in overleg met onze transporteur. Indien op voorraad worden meubels doorgaans geleverd tussen 5-7 werkdagen. Is je bestelling niet op voorraad? De levertijd varieert per product. Je ontvangt een e-mail met de geschatte levertijd.

Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@hay.nl. 

Ruilen & Retourneren

Je kan je retour online aanmelden via retourneren.nl/hay. Vul het online formulier in en volg de stappen. Het is ook mogelijk om accessoires in de winkel te retourneren. Neem je orderbevestiging mee. Let op: meubels kunnen niet in de winkel worden geretourneerd. Is de stoel, bank, tafel of het kussen speciaal op maat gemaakt? Dan is het niet mogelijk om deze te retourneren. Lees hier meer over in ons retourbeleid.

Het retourtermijn is 14 dagen. Ontvangen wij na het retourtermijn je retour? Dan ontvang je een deel van het bedrag terug.

Het is alleen mogelijk om accessoires te retourneren of te ruilen in de winkel. (Klein) meubels dien je online aan te melden voor retour.

Ja, wil je accessoires retourneren omdat het niet naar wens is? Dan betaal je de retourkosten zelf via retourneren.nl/hay
Retourkosten voor normaal pakket NL: €5,50-€6,95
Retourkosten voor normaal pakket BE: €6,95-€13,50
Wil je een (klein) meubel retourneren? Deze dien je vooraf online via bovenstaande link aan te melden. Voor bestellingen die door een transporteur geleverd zijn, worden aan de hand van de bestelling de retourkosten berekend. 

Het geld wordt binnen 14 dagen teruggestort vanaf het moment dat je retour is ontvangen.

Heb je een bestelling via de webshop gedaan? Vul het retourformulier in via retourneren.nl/hay. Heeft de aankoop in de winkel plaatsgevonden? Neem dan contact op met de winkel.

Betalen

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
Betaal je met Creditcard? Dan is het mogelijk om te betalen met Visa of Mastercard.
Belgische klanten betalen eenvoudig en snel met Bancontact. De volgende banken zijn aangesloten: ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank.

Je kunt je cadeaubon in de winkel gebruiken. Helaas werkt de code (nog) niet als kortingscode in onze webshop. Wil je de cadeaubon online uitgeven? Noteer de code en het bedrag tijdens het afrekenen in het opmerkingen veld. Wij kunnen het bedrag van de cadeaubon dan binnen 14 dagen terugstorten.

Login in je account om al je facturen te bekijken.

Ben je een zakelijke klant? Neem contact op met onze klantenservice om een bestelling te plaatsen. Helaas kunnen wij dit niet via de webshop oppakken voor je.

Controleer je spam inbox. Heb je nog niets ontvangen? Stuur een e-mail naar klantenservice@hay.nl. Dan sturen wij nogmaals de bevestiging van jouw online aankoop.

Bezorging

Accessoires en kleine meubels worden bezorgd met PostNL of DHL. Je bestelling is te volgen via Track & Trace. Meubels bezorgen wij via onze transporteur. Je ontvangt een e-mail met een datum van de levering. Bij een bezorgafspraak is het mogelijk om uiterlijk 24 uur van tevoren op werkdagen de afspraak te wijzigen. Ben je op het afgesproken moment van de levering niet thuis? Dan zijn de bezorgkosten van de tweede levering voor eigen rekening.

De bestelling wordt gratis op de begane grond geleverd. Woon je niet op de begane grond? Meld het bij je bestelling en noteer de etage in het opmerkingen veld. Je bent zelf verantwoordelijk dat een meubel naar binnen past.
Is er een verhuislift nodig? Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@hay.nl.  
Ben je op het afgesproken moment van de levering niet thuis? Dan zijn de bezorgkosten van de tweede levering voor eigen rekening.

Je ontvangt van ons bericht met de geschatte levertijd. Let op: dit is een schatting. Het product kan eerder of later geleverd worden. We brengen je altijd op de hoogte. Zou je graag vóór de aanschaf van een product meer informatie over de levertijd willen weten? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.

Heb je accessoires besteld? Neem contact op met onze klantenservice.
Het is helaas niet mogelijk om (klein) meubels in de winkel op te halen. 

Je kan maandag t/m vrijdag tot 24 uur van tevoren de bezorgafspraak wijzigen.

Garantie

Absoluut, je hebt namelijk gekozen voor een CBW-erkende winkel. Dat heeft voor jou tal van voordelen en, niet minder belangrijk, het biedt meer zekerheid. Alle informatie is te vinden in de algemene voorwaarden.

Je hebt 2 jaar garantie op HAY producten, uitgezonderd enkele producten. Wil je meer informatie over de garantie van jouw product? Neem contact op met onze klantenservice. 

Heb je een online aankoop gedaan? Dan is de factuur/pakbon het garantiebewijs. Heb je in de winkel het product aangeschaft? Dan is je winkelbon het garantiebewijs. Bewaar je garantiebewijs altijd goed.

Je hebt garantie op bijna alle HAY producten, enkele producten uitgesloten. Wil je meer informatie over de garantie van jouw product? Neem contact op met onze klantenservice. 

Neem contact op met onze klantenservice. 

Winkels

Er zijn twee officiële winkels van HAY in Nederland: HAY HOUSE Amsterdam en HAY Rotterdam.

HAY HOUSE Amsterdam:
Maandag 12:00 -17:00
Dinsdag 10:00-17:00
Woensdag 10:00-17:00
Donderdag 10:00-17:00
Vrijdag 10:00-17:00
Zaterdag 10:00-17:00
Zondag 12:00-17:00


HAY Rotterdam
Maandag 12:00 -17:00 
Dinsdag 10:00-17:00 
Woensdag 10:00-17:00 
Donderdag 10:00-17:00 
Vrijdag 10:00-17:00
Zaterdag 10:00-17:00 
Zondag 12:00-17:00 

Boek je interieuradvies voor Amsterdam en Rotterdam via de planner.

In HAY HOUSE Amsterdam en HAY Rotterdam vind je een grote selectie van HAY meubels. Het is helaas niet mogelijk om de hele HAY collectie om te laten zien.

Het is alleen mogelijk om accessoires in de winkel te retourneren.

België

Ja, wij bezorgen ook naar België. Ben je wonend in België en wil je als particulier online shoppen bij HAY.nl? Geen probleem! Wij leveren onze gehele collectie meubels, accessoires en verlichting bij jou thuis. Ben je een zakelijke klant uit België? Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder.

Als Belgische klant betaal je snel en eenvoudig met Bancontact.

Neem contact op met onze klantenservice vóór het plaatsen van een zakelijke bestelling. Alleen dan kunnen wij je verder helpen. 

Accessoires en klein meubels die op voorraad zijn worden meestal geleverd tussen 1-3 werkdagen.
Meubels die op voorraad zijn in ons magazijn worden geleverd in overleg met onze transporteur, gemiddeld tussen 5-7 werkdagen.

Productinformatie

De handleiding van producten vind je op onze productinformatie pagina.

Het is belangrijk om te weten hoe je de HAY meubels het beste kan onderhouden om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. Bekijk alle onderhoudsinstructies.

Privacybeleid en Services

Interieuradvies
Wij bieden interieuradvies aan in de winkel. Boek je winkel afspraak

All in-house service
Bang voor vlekken op je nieuwe bank? Met de All in house service van Oranje Furniture Care heb je vijf jaar garantie op vlekken in je Mags Sofa. De bank wordt vooraf ingesprayd met een vlekkenbeschermer. Krijg je tijdens je garantieperiode een vlek of is er iets anders aan de hand met de stof? Geen zorgen, wij lossen het op! De kosten voor deze service starten bij €50,- per module. Vraag één van onze medewerkers in de winkel voor meer informatie over de service.

Vind hier alle informatie over ons privacybeleid

Het is helaas nog niet mogelijk om onze services online te boeken. 

In HAY HOUSE Amsterdam en HAY Rotterdam vind je een grote selectie van HAY meubels. Het is helaas niet mogelijk om de hele HAY collectie om te laten zien.

Het is alleen mogelijk om accessoires in de winkel te retourneren.